Skum tomte!

Varit på dietist-julfest. Morötter och dip på fettfri kvarg serverades enligt tradition. NOT. Har typ aldrig sett så mkt godis och pepparkakor och glögg i hela mitt liv (förutom kanske på 4-gott). Kommer typ bajsa skumtomtar i en vecka, alternativt bli en skumtomte (tjejer bajsar ju inte kom jag precis på. Tokigt!).
Clementiner fanns det också. Det fanns även ganska många kvar när jag gick. 

Mitt lag var awesome på lekar som tex "krama balong", "skriva med rumpan", "äta kex och vissla", "nynna och gissa" samt "stoppa in så många skumtomtar du kan i munnen" mm mm. 
Eftersom undertecknad (pensionär) ska upp och jobba imorgon får jag inte veta om vi vinner. 

Igår var ligan på ullared. Kaos. Men köpte faktiskt rätt mycket bra och rätt mycket annat. Såhär glad var jag när vi kom ut: 

Fred(ag, är det snart!)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0