YOLO FML CARPE DIEM #tatuering

Underbart med måndag så man får vila sig lite. Ligger ca 7h back i sömn efter helgen. Det kan man inte tro när man ser mig (man tror det är minst 15h...)! 

Jag och S var på Biljardpalatset (mitt nya place to be. Sjukt mycket killar! Det är där dom är, har letat länge) och sen på PL. Längesen men det såg ut som vanligt ungefär. 
Blev kär i en skåning också. Han frågade efter dietistråd om hur man skulle göra för att gå upp i vikt. Jag sa att han var fin som han var. 
Sen åkte han hem.

Kl 5ish bestämde S och jag oss för att gå och äta. Vi åt den godaste pytt i pannan jag har ätit i hela mitt liv, och pannkakor. Dör lite nu bara för att jag är så sugen på det...



Igår var jag och M på jobbet och inventerade. Kuuuul...

Sen åkte jag till e och "julpysslade"med a och n:

Det var allt. Tjatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0