En helt ny värld!

Jaa, de är sant.

En helt ny värld har idag öppnat sig för mig. Jag har fått reda på...okej, håll i er nu, för det här är stort...eller jag vet inte vilken storlek det var för det fanns tydligen både små och stora, och tunna och knottriga och allt möjligt, men iaf...jag har upptäckt...och jag visste ju att det fanns olika, men just detta har jag aldrig hört talas om innan...hade jag gjort det så hade jag utnyttjat denna kunskap för länge sen...och tänk vad man kan lära sig bara man vidgar sina vyer lite...jaa i detta fallet var det ju inte rent avståndsmässigt, utan mer, jaa, jag vet inte, men iaf...

anledningen till att denna nya värld öppnade sig för just mig, just nu, är ju också en intressant historia, för jag trodde faktiskt inte att jag var den typen...men det var jag ju, även om jag inte är just den där typiska typen för det typiska som jag nu blivit en del av...men alla kan ju inte vara likadana och det är ju undantagen som bekräftar reglerna som man brukar säga...och nu är det helt enkelt så att jag råkade vara ett undantag...jag ser det som en uppoffring...fast jag gillaré, att vara ett undantag alltså, så det är ju ingen större uppoffring...

anledningen är ju dock en uppoffring eftersom jag råkar vara kvinna och har lite besvär varje månad bara för det...och sen kan man sluta få besvär varje månad men då är det också ett besvär och det är just det sista besväret jag vill undvika...så DÄRFÖR mina kära vänner ska jag nu berätta vad det var som uppdagades för mig idag: det finns kondomer med chokladsmak!

Fatta grejen! Och som jag precis sa till A: Detta ger ordet "chokladorgasm" en helt ny innebörd!

Nu ska jag fira fredag!

Dagens visa: "Can't hold us down" med Christina Aguilera, för det är girlpower på HÖG nivå!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0